czwartek, 17 listopada 2011

Zdjęcia cz. 2 Włóczki od ZaczarowanejPodusi

Edit: Jeśli ktoś ma pomysł na wykorzystanie tych szarych włóczek, to liczę na podpowiedź z Waszej strony :)

***
Ostatni post zrobił się tak długi, że na potrzeby ostatniej rzecz którą chciałam wam pokazać piszę 2 posta.
Chciałam Wam pokazać włóczki które kupiłam ostatnio u Zaczarowanej Podusi (lepsze zdjęcia w linku zapisane pod słowem włóczki).

Tak wygląda całość (powyżej),a tak poszczególne włóczki (poniżej):
Zakup pierwszy i mój ulubiony :)

Genialne połączenie zielonego-żółtego i niebieskiego (100 % merino) :)
Bardzo podoba mi się ta włóczka i marzy mi się z niej spódnica, więc jesli ktoś miałby ją jeszcze w swoich zapasach i nie potrzebował jej to bardzo chętnie ją kupię/przygarnę...

Zakup drugi:

Zakup trzeci:

Zakup czwarty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie, aby wiedziała że byłeś :)