poniedziałek, 14 listopada 2011

Podsumowanie tygodnia/miesiąca

Zastanówmy się:
Ze złej strony:
- od ostatniego wtorku jestem chora :( Starałam się wygrzać, kiedy nie musiałam się wynurzać z domu (w czym skutecznie 11 listopada pomógł), jednak ustrojstwo jak się u mnie rozgościło tak nie chce odejść. A ja jutro muszę iść do pracy i znowu pewnie zacznie wariować choróbsko :(;(
- robota w pracy leży nie zrobiona ;(
- od ostatniego wtorku tata też jest w szpitalu, dodatkowo na antybiotyku bo coś złapał :( A panowie z karetki która go zabierała, nawet go nie okryli niczym, a on jako osoba po wycięciu krtani oddych przez otwór w szyi (więc nic tego powietrza, którym oddycha nie oczyszcza i nie ogrzewa, jak w przypadku osób oddychających przez nos i usta) więc dla jego płuc to jakby po saunie napić się wody z lodem) ;( (chamstwo po prostu)
- nauka do egzaminu półówkowego ze starożytnej leży odłogiem - rzeźnia....

Z pozytywnej strony:
+ tata na szczęście podobno czuje się juz lepiej, ale lekarze nie mówią kiedy wróci do domu ...
+ wczoraj wygrałam Candy u Millu (szok), popłakałam się z wrażenia, zapomniałam nawet, że jeszcze w czymkolwiek biorę udział, zamurowało mnie komplenie i tabula rasa gdy przeczytałam od niej e-maila. Chyba jakby nie napisała do mnie to bym nawet przegapiła tą wygraną.... (ale byłaby wtopa) ;(
Dziekuję serdecznie Millu za zabawę i urocze Candy. Jutru kupuję galaretke w cukrze i wyglądam paczkonosza :D:D:D
+ sweter który dłubie od ponad pół roku, powoli się zbliża do końca, choc nie wiem kiedy go skończę, została jeszcze końcówka rękawów, zszycie i ściągacz przy szyi.
+ jakiś czas temu kupiłam sobie w końcu nowy i mniejszy (niż do tej pory nosiłam) plecak przez co przestałam mieć poczucie wielbłąda :)
+ również niedawno kupiłam od zaczarowanej podusi kilka prześlicznych i miciutkich włóczek (ale pomysłu na nie na razie brak)

Na koniec:
Dzisiaj Światowy Dzień Walki z Cukrzycą - polecam przeczytać, bardzo ciekawy wpis na blogu Millu, warto
oraz kilka filmików:
Oskar 1977- najlepszy film krótkometrażowy - słodki filmik
Bardzo ładna animacja- Stary człowiek i morze- niestety po angielsku :(
435 darmowych filmów do obejrzenia za free :) Klasyka

Pozdrawiam Was serdecznie Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie, aby wiedziała że byłeś :)