niedziela, 11 sierpnia 2013

To dream the impossible dream/ By śnić niemożliwy sen

By śnić niemożliwy sen,
By walczyć z niepokonanym wrogiem,
By znosić męczący smutek,
By biec dokąd odważni nie ośmielają się iść

Mieć prawo bardzo się mylić,
Kochać czysto i niewinnie, z daleka,
Mieć siłę, gdy twoje ramiona są zbyt zmęczone,
Dojść do niedostępnej gwiazdy!

To jest moje pragnienie, by iść za tą gwiazdą,
Nie ważne jak beznadziejnie, nie ważne jak daleko,
Walczyć o prawo
Bez pytań czy przerw,
Być gotowym iść do piekła
dla niebiańskiej przyczyny!

I wiem, że jeśli tylko będę prawdziwy
Dla tego cudownego pragnienia,
Wtedy moje serce będzie tkwić w pokoju i spokoju
Gdy będę gotowy do mojego odpoczynku.

A świat będzie lepszy dlatego,
Że jeden człowiek, wzgardzony i pokryty bliznami,
Wciąż dąży, swoim ostatkiem odwagi,
Osiągnąć nieosiągalne, nieosiągalne,
nieosiągalne gwiazdy!

A ja osiągnę niemożliwe marzenie,
A ja osiągnę nieosiągalne,
nieosiągalne gwiazdy!

A ja osiągnę niemożliwe marzenie,
A ja osiągnę nieosiągalne,
nieosiągalne gwiazdy!

Il Divo - The impossible dream, tłumaczenie ze strony: http://www.tekstowo.pl/piosenka,il_divo,the_impossible_dream.html















No właśnie i gdzie ta gwiazda? 26 lat na karku, 7 lat studiowania na tym samym kierunku (z roczną przerwą a ja dalej nie wiem czego chcę, w którą ruszyć stronę. Kiedyś życie wydawało się prostsze i łatwiejsze. Gdzie jesteś moje serce? Gdzie jesteś moje cudowne pragnienie, po którym zazna spokoju moje serce i przestanę się ze wszystkim szarpać?
Wydawało mi się, że czas leczy rany i po pewnym czasie znajdzie się ktoś z kim będzie iść przez życie łatwiej :( a tu horyzont pusty....
Ostatnio wolałabym mieć już 70/80 i mieć już całe życie za sobą.Mieć masę czasu i musieć czekać już tylko na ten ostatni moment, gdy rozstanę się z tym światem. Nie miałabym wtedy takich dylematów i problemów. Mogłabym tylko wspominać swoje życie i wspomnienia by już tak bardzo nie bolały i nie naprzykrzały się stojąc w kolejce...
Mam nadzieję, że u was lepiej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie, aby wiedziała że byłeś :)