poniedziałek, 11 czerwca 2012

Przegrzanie mózgu O_o???

Czy jest możliwe przegrzanie mózgu od nadmiaru informacji? Jeśli dalej będę czytała po około 100 stron dziennie to jest to chyba bardzo możliwe :( Jednak prawdziwe pytanie powinno brzmieć ile z tego zapamiętuję? Mam nadzieję, że dużo i będę gotowa na egzamin, który zbliża się nieubłaganie (między 26-28 czerwca). Proszę trzymajcie za mnie kciuki/ westchnijcie do Pana za mną. Jest to bardzo trudny dla mnie egzamin. W sumie podchodzę do niego 9 raz (5 rok).
Do tej pory ciągle coś było, co było ważniejsze lub mi przeszkadzało w solidnym nauczeniu się. W tym roku jednak bardzo mi zależy, aby go zdać. A czy wy tez miałyście takie perypetie z jakimiś egzaminami w życiu? Jeśli tak, to podzielcie się :)
Do usłyszenia, Pilar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie, aby wiedziała że byłeś :)