czwartek, 13 października 2011

Halina Poświatowska cz. 2 i znak że żyje

Swego czasu obiecałam Wam coś więcej o Halinie Poświatowskiej, ale tyle się ostatnio dzieje że poprzestanę na 2 linkach i jej życiu:
Trochę o życiorysie i poezji

Artykuł o życiu Poświatowskiej
Serdecznie polecam.

***
Nie mówiłam Wam jeszcze że w tym roku wróciłam po rocznej przerwie na studia. I przyznam się szczerze, że rosnąca biurokracja zaczyna mnie przyprawiać o ból głowy i rozstrój żołądka. Nas samą myśl o wpisywaniu czegoś do USOSu (system studencki gdzie są oceny, składa się podania itp) mam dość. Dodatkowo zamiast napisać w systemie co i jak po kolei trzeba to każdy podaje różne wersje i bądź tu mądry. Dodatkowo system się buntuje i generuje zupełnie inne rzeczy niż ja chcę, chociaż w systemie jest wszystko w porządku :( Masakra....
***
Dzisiaj idę także na pierwsze spotkanie kursu przedmałżeńskiego z moim narzeczonym do Dominikanów. Ciekawa jestem jak to będzie wyglądało.
(EDIT: Pan narzeczony prosi aby kurs nazywać wieczorami dla zakochanych.)
Zapisałam się także na trój rocznicowe candy w  Zagrodzie dla wełnistych. Można wygrać prześliczne wełenki :) Marzy mi się bardzo ta zielona.

W najbliższym czasie postaram się również zrobić i wrzucić na bloga kilka zdjęć moich prac. Bardzo skromne i początkujące, ale mam nadzieję że się wam spodobają mimo niedoskonałości.

2 komentarze:

  1. Witaj Pilar. POd moim Candy zapytujesz jak wklejać podlinkowane obrazki z boku.
    Już wyjaśniam po kolei:
    -najpierw musisz zapisać dany obrazek na swoim komputerze, czyli prawy przycisk myszy i zapisz obrazek
    -z pulpitu nawigacyjnego swojego bloga wchodzisz w "projekt", bądź "układ" (w zależności od tego czy używasz starego czy nowego interfejsu)
    -potem klikasz "dodaj gadżet"
    -następnie "zdjęcie"
    -pojawia się tabelka z miejscem na zdjęcie, link i opis, więc wypełniasz pola,
    -następnie "zapisz"
    -następnie na górze "zapisz rozmieszczenie"
    To musi działać. Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam pomóc. Widzę, że baner już wstawiłaś. Gdybyś tylko jeszcze go podlinkowała do mojego bloga tak jak ten powyżej byłoby super. Z góry dziękuję.
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie, aby wiedziała że byłeś :)