środa, 26 września 2012

Różności



14-16 września 2012 - W ten weekend miałam wyjazd w piękne strony do Żyrzyna (niedaleko Puław). Przepiękne okolice, szkoda tylko, że czasu jakoś nie starczyło na dłuższy spacer. Zdjęć aktualnych nie mam, bo zapomnieliśmy (razem z narzeczonym) aparatu, ale pokażę wam stare zdjęcia, których, jeszcze tutaj nie publikowałam.

W trakcie wyjazdu odwiedziliśmy miejscowy sklep  z przeróżnymi rzeczami. Niskie ceny skłoniły mnie do zakupów i tak oto stałam się właścicielem:
 1. Koszulki zespołu Opeth z okładką płyty Damnation:

 2. Kafel do powieszenia z mapą Corfu:


3. Kafel z Cytatem po francusku: Ja sam i mój dom służyć chcemy Panu. (Joz 24,15)

4. 5 par drutów (aluminiowych i plastikowych, w tym 1 na żyłce), 5 drutów pończoszniczych (jedne plastikowe) w różnych rozmiarach i 1 szydełka (miałam za to zapłacić, ale ostatecznie dostałam je jako gratis do zakupów) :D Co bardzo mnie ucieszyło, bo mój komplet akcesoriów bardzo się powiększył :D Pani miała wcześniej też sporo swetrów do sprucia i sprzedawała je za złotówkę, ale niestety na żaden się nie załapałam :(

Może następnym razem się uda, załapać na taki sweter. :)

Zapraszam na blog mniam mniam, dzięki jej przepisowi udało mi się zaskakująco szybko zrobić pyszne placki z jabłkami i kardamonem. Orłem w kuchni nie jestem, choć lubię gotować. Byłam jednak zaskoczona jak szybko udało mi się je zrobić. Nie miałam w domu kardamonu więc użyłam trochę zapachu cytrynowego i były pyszne. Pamiętam jednak, że kiedyś u mnie w domu nie tarło się jabłek tylko kroiło je na małe kawałki i tak wrzucało do ciasta. Oba jednak sposoby są pyszne :)

Na koniec, dziękuję Wam, że jesteście i że chce wam się czytać to co napisałam.
Sama narysowałam :)

Ps. Przepraszam za jakość większości zdjęć, ale nie posiadam aparatu cyfrowego, więc robię zdjęcia kamerą w laptopie.

Ps2. Uff, pisałam tego posta ze 4 godziny, ale napisałam...

1 komentarz:

Zostaw coś po sobie, aby wiedziała że byłeś :)